HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. október 14., vasárnap

Rita szülinapi játéka- második ajándékom :)

  
Kismaccs volt ebben a hónapban a megajándékozott. 
Mivel romantikus lélek, és nagy állatbarát nem volt nehéz dolog kitalálni mit is készítsek neki. 

Nyuszira esett a választásom (őt külön kiposztolom mindjárt) 
egy Isten hozott banner-re- a cica lábait sajnos elbénáztam egy görbület lemaradt- illetve a macsok egyszerűen lerágták a szabásmintámról- így olyan mintha 3 lába lenne :( a felirattal is jól elszerencsétlenkedtem, gondoltam kicsit megpörkölöm, no hát 2 felirat szállt el mint a perrnye visítozásom közepette :)) 
és egy övre akasztható kis szütyőre kutyasétáltatáshoz - hogy legyen valami hasznos is közte- , természetesen kutyás mintával kedvenc flanelemből. 

Mindig izgulok, hogy eltalálom-e az ízlés világát a megajándékozottnak- főleg a nyuszi miatt aggódtam- a levendula szeretetéről híres Kismaccs, nekem meg véletlenül sincs levendulás anyagom vagy bármim, így inspiráció volt csak.
BOLDOG SZÜLINAPOT KISMACCS!!! 
 





1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...