HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2010. március 10., szerda

Szotyika Fütyike meg én



Ez a kép híven tükrözi a mostanában uralkodó lelkivilágomat, gondolataimat, érzéseimet. (Azt hiszem - engem-is - hímzőrámával fognak eltemetni.
Ajándékokat készítettem az utóbbi napokban így még nem tudok mutogatni sem nektek.
Ez pedig stersszoldónak: erre ébredtem ma reggel: :o)







5 megjegyzés:

  1. Bírom az első képet. Bár nekem mást mond mint neked....
    Jobbulást és kitartást :)

    Szépen megnőttek az állatkák.

    VálaszTörlés
  2. kérlek, ne mondj ilyet Katha...
    eszméletlen jó fejek ezek a kis rosszcsontok:))
    puszillak

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lesz a sárkányod! Az állatkáid meg cukik ahogy összebújva szuszókálnak.

    (Bocs de itt az első képen jót nevettem, bár tudom mire értetted ...)

    VálaszTörlés
  4. Kata Ki ne töröld a ncl- blogjaid innen megyek be a Vízköpőbe, mert folyamatosan közlöm az Isten kárhozat írásodat. Ne tégy fel olyan képet, mint ma , meggyógyulsz !

    VálaszTörlés
  5. Kat and dog a big friends!!!! I love animals, I have dog and 2 kats,and its a big friends too!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...