HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2010. március 22., hétfő

Mert cirkusz az élet..


Most olyan mint amikor beállít valaki és azt mondja: van egy jó meg egy rossz hírem, melyikkel kezdjem?
A jó hír az, hogy végre hosszú idő után talált a férjem munkát! Ma reggel ment intézni a belépési papírokat. Egy wellness szállodában lett vízszerelő- karbantartó. Szóval hosszú idő után fellélegezhetünk végre :o)
A rossz hír, hogy mostmár 99%, hogy eltünt a lányom. 19 éves elmúlt, egy igazi hülye kis p***, de bármit művel akkor is a lányom. Már több mint 3 hete senki nem tud róla semmit. Nagyon kétes alakokkal mozgott. Így most min 3 eshetőség van :1, magasról tesz a fejünkre és éli a világát valahol.- Bár így lenne!
2, drogost csináltak belőle és/vagy eladták kurvának, -esetleg külföldre-
3, végleg eltünt -vagy le sem merem írni de meghalt.
De a lehetősége száma végtelen...
Most kezdődik az, hogy rendőrség és egyéb nem hivatalos emberek megkeresése és megkérése találják meg.
A hétvégén lomtalanítás volt a környéken, mi is pakolásztunk. Előkerültek ezeréves elfeledett általa készített rajzok képek, ajándékok. Összefacsarodott a szivem, a férjemmel csak néztünk egymásra és hallgattunk. Nem tudom leírni mennyire félek és aggódok érte, azt hittem ha kiírom jobb. De nem. Képtelen vagyok koncentrálni bármire, az idegesség most kezd kijönni a sérven őrülten fáj. De most ez érdekel a legkevésbé. Nem megy a hímzés pedig van ezer tervem. Próbáltam a két DIM készletem böködni de túl sokat bénáztam rontottam így letettem őket. Nem akarom tönkretenni őket.
A sárkányom legalább kész.

11 megjegyzés:

  1. Kata,ez szörnyű... Remélem,hamarosan jó híreket kapsz,szorítok!

    VálaszTörlés
  2. Szorítok!

    Katha, hol laktok? Szerintem az ország minden részében hímző lányok blogolunk, ha segítene, ha kitennénk a lányod képét, hátha látta valaki, szólj!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a férjednek az álláshoz. Itt volt az ideje, hogy valami jó történjen veletek.
    Többit majd priviben.
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Szorítok, hogy újabb jó hírt kapja! Kitartás! Én is egy nagy ölelést küldök!

    VálaszTörlés
  5. Mónika ötlete nagyon jó! Nagyon sajnállak, nagyon drukkolok!! Őszintén szólva, legszivesebben felpofoznám őt! (nem, nem a te helyedben, hanem én magam)

    VálaszTörlés
  6. Lányok nagyon köszönöm!
    Mónika lehet élek a lehetőséggel. A héten a rendőrség úgy is mondja mit kell tennünk. Most a barátait járjuk végik hátha tud valaki valamit.
    Laura tudom h kreténségnek hangzik de én ha a kezem közé kaparintom- és ninc semmi baja- úgy felpofozom h egy hétg nyomja majd az ágyat! Bár már ott tartanánk...

    VálaszTörlés
  7. Drága Kathám, jobb ötletem nekem sincs, szólj, ha tudok segíteni bármit is. :(
    Látod, ha egy probléma megoldódik, mindig akad másik. :( Azért örülök, hogy a férjed talált munkát! PUszik

    VálaszTörlés
  8. Drága Kata ! Lélekben veled vagyok !
    Szólj ha valamit segíthetek.....

    VálaszTörlés
  9. Uramatyám, nem tudok mit mondani..sokat gondolok rátok, és szorítok, hogy minden rendben legyen...
    Ha bármiben tudunk segíteni..itt vagyunk...

    VálaszTörlés
  10. Istenem, még mindig nincs semmi hír, ez borzasztó. Mónika ötlete nagyon jó, talán így rálelsz valamerre.Van a tévében is egy műsor Tv1-n csellengők, vasárnaponként, ahol eltűnt személyeket, főként fiatalokat keresnek, talán ott kellene megadni a fényképét. Reménykedjünk.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...