HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2010. március 1., hétfő

Megint hétfő- Cseburáska meg Szotyi meg az élet :o)

Eltelt megint jó néhány nap. Több mint két hete rostokolok a lakásban. Összestem valami görcstől aztán úgy maradtam. 3 UH időpontot kellett lemondanom ezmiatt. - Ja egyszer már megműtöttek epekővel 16 évesen- De hétvégén már tudtam sétálni! Igaz csak pár saroknyit, de nagyon élveztem! Útálom ezt a koszos büdös várost, de most még ez is jól esett :o)
Hímezgettem inkább apróságokat- képek a napokban- meg persze az indiai nőcimet és a kutyikáimat is. Elégedett vagyok ezekkel :o) Persze a terveket el sem kezdtem, - valahogy abban a pillanatban h leírtam h ezt tervezem, olyan kötelező szaga lett és el is ment a kedvem tőlük - csak én vagyok ezzel így?
A férjem még mindíg nem talált állást, és ez már nagyon is kezd megmutatkozni. Fogalmunk sincs, hogy mit tegyünk vagy mi legyen. Ha ígéretekből kellene megélni már milliomosak lenénk, így meg... :o( Még a Tesco-ba is jelentkezett árúfeltöltőnek- de még oda is protekció kell. Elkeserítő, hogy bármerre megyünk, mindenkitől csak azt halljuk, hogy nem találnak munkát. Lassan eladunk mindent, amiért éveket dolgoztunk, csak azért h tömjük a lukakat vagy éppen enni legyen mit. Tudom, hogy nem szokás erről írni, de kikivánkozik már. A dühítő az, hogy a kormány most szakmunkás képzést tervez. Nem kellene kicsit körülnézni? A szakmunkát, mint pl a férjemét is kontárok végzik. Vízszerelő, kőműves, festő stb mellett dolgoztam 2 évig akkor én már szakember vagyok! Ez a mottó, és az ilyen kóklerek veszik el a munkát azok elől akik éveket tanultak a bizonyítványukért. Hova jutunk így?

Az iwiw-en végre megtaláltam néhány általános iskolai osztálytársam. Volt köztük egy akit évek óta kerestem. Válaszra sem méltatott. Viszont másik igen. Jó feleveníteni az emlékeket. de megdöbbentett, amikor azt írta, hogy több régi osztálytásunk is elhunyt. Félelmetes dolgokat tud produkálni az élet néha.

A kifakadások ellenére boldog vagyok, hálás az életemért. SZERETNÉM MINDENKINEK MEGKÖSZÖNNI A KEDVES SZAVAKAT. ÖRÜLÖK, HOGY KÖZTETETK LEHETEK! :o)

Megmutatom én is a Cseburáskám. Ez eredeti jószág, Moszkvából érkezett még karácsonykor. Az orosz nemzeti válogatott ruhájában díszeleg. Képzeljétek ennek a gyártását is átvették a kínaiak, már kint is egy helyen, a válogatott boltjában lehet eredeti babát kapni. Szóval ez a kis aranyos itt ül a tv tetején és egész nap rám mosolyog. :o)
Szotyika és Fütyike véleménye a hétfőről. :o)









3 megjegyzés:

  1. Szia Katha!
    Szokás vagy nem szokás, szerintem írj nyugodtan róla. Többé-kevésbé mindenki érdekelt - sajnos -, ki személyesen, ki ismerősök, barátok révén.
    Nagyon nehéz manapság bármilyen állást találni, tapasztalatból mondom, az én családomat is érinti a dolog, meg az ismerőseinket, barátainkat...
    Annak ellenére, hogy egyetemre járok, én is egyre inkább a szakmunkás képzés mellett állok, viszont azért néha vannak érdekes dolgok. Például ilyennek tartom azt, amikor a még festő tanfolyamra járó, egyébként asztalos szakember azt mondja, hogy egy 50 nm-es lakás kifestését és parkettázását 125 ezer forintért vállalja (és hozzá teszi, hogy még olcsón vállalja), plusz anyag ár, amit Isten bizony nem sajnálnék tőle, ha ehhez viszonyítva a mi fizetéseink is olyanok lennének, hogy elbírnának ekkora kiadást. Így viszont nem lehet csodálkozni, ha munka nélkül maradnak. De fel a fejjel, lesz ez még jobb is:)

    VálaszTörlés
  2. Bár tudnék segíteni! Annyira ijesztően néz ki most minden, mindenkinél, mindenhonnan! De szeretném hinni, hogy jobb lesz!

    VálaszTörlés
  3. Ne szabadkozz, nem érdemes. Ez itt a Te blogod. Én a mhelyemen - többek között - szociális ügyekkel is foglalkozom. Úgy látom most fogyott el a legtöbb helyen a tartalék. Sokan nem tudják már, hol lehetne a kiadásokat lefaragni, mert lassanként lemondtak már mindenről. Szerencsére nálunk az önkormányzat még bírja, igyekszünk segíteni mindenkin.
    Nézz után, hogy nálatok milyen lehetőségeik vannak, tudnak e támogatni benneteket. Az évek során tettetek be eleget a "közösbe", most ebből a közösből biztosan tudnak nálatok is segítséget nyújtani ebben a nehéz időszakban.... és aztán már biztosan alakul valami munka a férjednek, jön a tavasz, az ápítkezések és a lakásfelújítások ideje. ami elromlik, azt mindenki igyekszik majd szakemberrel rendbe hozatni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...