HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2013. szeptember 9., hétfő

Rita szülinapi játéka




Sólya Krisztinek készítettem egy kávé és fahéj illatú nyuszókát, egy béka királyfit és egy vendégvárót :)  
 
 Hobócnak vagyis Áginak egy pucurkát a vidámságért, egy baglyos tárolót apró mintásat , mert doktorandusz és egy könyvjelzőt készítettem. 



Bibircnek  vagyis Katának egy kávé és fahéj illatú macsekot készítettem aki szeretne nyuszó lenni és egy mini macit .


 Gerdának egy óriásnyúl készült gülü szemmel krumpli orral. 
A nyuszóka fél méter magas. (igazából egy pucurkát kért, de összekevertem a beazonosítást így ő készült el. 
Ahogy írta a kisebbik lánykája simogatja szeretgeti.
 Boldoggá tett ez a mondat :) 
No és persze egy romantikus bagoly tároló mellé, zsepi vagy egyéb kütyü tartónak. 


Fehér Krisztinek szintén kávé és fahéj illatú identitás zavaros macs készült, moher ruhában, 
egy bagoly tárolót varrtam apróságoknak pl teafiltereknek a konyhába- 
és egy teás könyvjelzőt hímeztem.




Juhász Enikőnek természetesen Mártha készült. 
(Aki most kávé és fahéj illatú hercegnő akart lenni)
és egy bagoly tároló apróságoknak.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hosszú hosszú ideig inaktív voltam, családi és egészségbeli okok miatt. 
Azt hiszem az egyik legnehezebb időszakot tudhatom magam mögött. 
Az alkotás mint valami mumus úgy ült az asztalon minden nap, és akár hányszor ránéztem jól fejbe vágott.
 De sikerült kilábalni a gödörből úgy érzem végre tartósan. 
Így gyorsan pótoltam a hiányosságaim. 
 Már csak 1 van hátra, gőzerővel készítem. 
Szülinapi ajándékaim célba értek -igaz nagy késéssel. 
A visszajelzések azt mutatják elégedettek a lányok.
KÖSZÖNÖM A TÜRELMET MINDENKITŐL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...