HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. december 17., hétfő

Latinka téli lánca- adtam- kaptam :)


Latinka ajándékláncában lezajlott a téli forduló. 

Én Szonjának készítettem  ajándékot, ami ez a piros -fekete csésze volt, és egy levendula hímzés, csálé könyvjelzővé avanzsálva :) 
Azt írta szereti a pirosat és a virágokat.
 A csészét ceruza tartónak használják, a könyvjelző pedig a párjáé lett- a csáléságtól lett egyedi -írta :)
 Köszönöm, hogy játszottunk, örülök, hogy elégedett vagy az ajándékaimmal :)



Én Borsmentától   kaptam ajándékot. 
Háááát az állam leesett a csomagtól! 
Volt benne egy pöpec kis összehajtogatható textil szatyor- nagyon szeretem ezt a színvilágot!- 
kedves, meghitt képeslap, 
3 horgolt kis karácsonyi dísz, csipesz télapóval- bírom ezeket az apró kis dolgokat :) 
egy zsák igényes keresztszemes hímzéssel. 
és egy szuper jó bogyós sál! Teljes szerelembe estem vele :))))) 
Hálásan köszönök mindent!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...