HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. július 11., szerda

Eta Márthája :)


Mártha született végre.  
Eta nyerte a játékomat, így az övé lett.
 Az előző ajándékom elnyelte a Posta nagy mélysége, így újra alkottam. 
Kicsit más mint az eddigiek, kicsit többet is jelent számomra. Kézenfekvő volt, hogy elefántot kap, hisz tudom hogy szereti őket és a pöttyös pedig... a csuporkája mellé jár :) ( ha nem is kommentelek, de olvasom a blogot) 
Eta kedves, remélem, hogy örömöd leled benne :)








4 megjegyzés:

  1. Ezek szerint a másikkal meg valaki másnak okoztál valami nagy örömöt? Csodaszép ez a Mártha is! Imádom az aprólékosságot, ahogy a ruhácskája elkészül!

    VálaszTörlés
  2. nem sajnos a másik eltűnt a Postán 3 másik csomagommal egyetemben :((((
    Köszönöm! Nagy örömmel készítettem és tele stresszel, hogy tetszeni fog-e.

    VálaszTörlés
  3. Akkor itt is elmondom, hogy teljesen bele vagyok szeretve, és csodálattal adózom a kreativitásodnak, az aprólékosságodnak, a szépérzékednek, és annak, hogy ennyire figyelmes voltál. Köszönöm szépen, nagy becsben lakik Aledi babája mellett, és várja, hogy egyszer majd lesz valaki, aki szívesen játszik is vele. Én csak csodálom. Azt, hogy az adott körülmények közt is elkészítetted, külön köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Nahát, egy druszám :) És még milyen helyes!!!
    Gratulálok, én többször próbáltam, nem tudok ilyen aprólékos kisruhákat varrni. (Pedig az volt a jelem az oviban, babaruha!)
    Remélem találkozunk a szülinapos játékban :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...