HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. július 12., csütörtök

butuska babuska Norono-nak :))

 Latinka nyári láncában Norono-nak készítettem ajándékot. 
Sajnos a Posta nagy szelleme elnyelte ezt a csomagom is, így újra készítettem. 
A baba kb 30 cm. Plüss. 
Nyári hangulatú ruhácskában feszít a kis katicáival. 
A hajával jól eljátszadoztam, míg szálanként összehoztam, de nagyon élveztem minden percét ahogy alakult a kis tökfeje :))
Nóri utólagos engedelmével beidézem amit írt :
"Drága Kata!
>
> Megérkezett tegnap, de akkor hozták, amikor nem volt itthon senki így ma
> vettük át a postán! Akkora meglepetés ért!!! Olyan aranyos ez baba,
> teljesen beleszerettem, imádom az apró katicáit is! :-))) /és milyen finom
> illata van!/
> Nagyon tetszik, hálás vagyok, hogy ennyi munkát fektettél az ajándékomba!
>
> Ezer puszi!!!!"

Na ezért érdemes alkotni !!! :))
KÖSZÖNÖM NÓRI!! :)
 







2 megjegyzés:

  1. Istenem, ez is milyen édes. Hogy találsz ki ilyen figurákat? :o))) Miféle szemek ezek?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata! Még egyszer nagyon köszönöm!
    Most is itt mosolyog rám a számítógép mellett! :-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...