HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. március 26., hétfő

szieszta :)


Így aludtak mellettem tegnap a picik :)) 
Mondjátok meg, hát ne imádjam őket????? :))))))))))))))))))))




 Miután Bogyóka elvonult az ablakba nézelődni, Luna mellettem szuszogott tovább. Így szokott velem aludni. 
A puha kis pocija megmaradt kölyök foltosnak. 
Remélem ilyen is marad :))) 
Ugye, hogy a szeme sem áll jól?? :)))) 



4 megjegyzés:

  1. De cukik!Nagyon huncut ez a tarka kis cica, olyan ezen a képen mintha integetne !

    VálaszTörlés
  2. : és hogy a most született testvéreik milyen édesek!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Cukik!!! Nekem a fehér tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  4. Csoda hogy imádjuk őket? édesek... Megszépítik a napjaidat... nekem csak egy van...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...