HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. január 7., szombat

babatakaró párnával

Még az ünnepek előtt- mielőtt ágyba kényszerültem, kaptam ezt a kedves felkérést egy kedves ismerősömtől. 
Babatakaró meg párna ügyileg ez az első próbálkozásom. 
Az anyagba azonnal beleszerettem és ez lett belőle :) 
Azért nem is lett annyira rossz :) A megrendelőnek nagyon tetszett. 








3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik!
    Az anyag is nagyon szuper. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos az anyag , de a kész párna és takaró is nagyon szép!
    Jobban vagy már?

    VálaszTörlés
  3. Szeretem az ilyen színes puha anyagokat.. Szép .... Lényeges hogy akinek készül megfeleljen...
    Jobbulást!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...