HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2011. december 8., csütörtök

kukucs............. :)))))

 A fiam kért meg, hogy készítsek a barátnőjének télapóra egy szívecske párnát. Íme. 

Elasztikus szövetből készült,  a belseje a külseje vagyis a szőrős puha rész került kívülre. 
Először géppel cikk-cakkal felvarrtam a szemeket. 
Úgy összeráncolta az anyagot, hogy úgy nézett ki mint egy vénasszony seneke , úgyhogy bontottam. újra kezdtem kézzel. 
Kezdetben olyan volt mintha egy  Karácsonyi rémálomból lépett volna ki vagy legalább is A halott menyasszonyból. 
Az egyik ujját 40 perc alatt tudtam kifordítani ráadásul el is szakítottam. Összevarrtam és csúnya lett, így kapott gyűrűt.
Mivel dagi lett örökké szétnyílt a kis keze így gumit meg gombot kapott. 
Na szóval ráment egy teljes napom. 
De mindenkinek nagyon tetszett, főleg a kislánynak és a fiamnak. 
Azt hiszem ez a lényeg :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...