HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2011. december 7., szerda

állapotjelentés

Mindenkitől elnézést kérek az elmaradásokért.
A gépünk úgy döntött haldoklásba kezd, nem ismeri fel az eszközöket- nem tudok képet feltölteni stb, nem működik a net vagy szakad akad és elmegy. 
Ráadásnak hetek óta taknyolok valami lázas köhögős levert vagyok állapot miatt, ami szépen kikezdte a sérvem is, alig megy az állás ülés így nem haladok semmivel csak szerencsétlenkedek minden nap. 
Gondolom nem csak én vagyok ilyen állapotban mostanság. 
Mégegyszer elnézést mindenkitől és köszönöm a türelmet!
( a kép találó, híven tükrözi állapotomat és kinézetem )

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...