HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2013. február 25., hétfő

A Bözsi....


Bemutatom nektek BÖZSIT.
(Bözsi neve onnan ered, hogy drága szomszédasszony- barátném- átjött egy kávéra és meglátta a kutyust az asztalon.
 Éppen a nyakláncát fűztem- és megszólalt, hogy na ez úgy néz ki mint Bözsi mama (Bözsi mama az anyósa volt, szegénykém pár éve ment el, ismertem szerettem én is őt)

Elárvult, korosodó, kicsit nyomi tacsi keverék hölgy.
Végleges, nyugodt otthont keres, egy gazdát akit szerethet és aki elfogadja olyannak amilyen :)
Bözsi teste kb 35 cm magas, pihe puha wellsoft-ból készült, - kezében a szívecske is- szoknyácskája pedig puha pamut és szatén.
Nincsenek rajta leszedhető testrészek, gülü szeme biztosan ül a helyén :)
Tölteléke szilikonos flise így nem csomósodik, kéz meleg vízben mosható.
Kezében a szívecske ragasztva van, lábai enyhén mozognak- de kérdem én, melyik kutyus szereti ha tekergetik a lábát? :)
Szeretettel ajánlom őt nőnapi vagy anyák napi ajándéknak, vagy csak úgy, szerelmes vallomás helyett.









2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...