HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. április 14., szombat

Péntekke Márthája :)


Most szülinapi Mártha készült nagyon kedves barátnémnak.
 Egyszerű és kedves, ez Ő, ezért kapott egyszerű és kedves Márthát tőlem :) 
Szeretem személyesen átadni, mert örül a lelkem amikor látom az arcán az örömet :))
ISTEN ÉLTESSEN PÉNTEKKE :))

Mártha most apró mintás pamut ruciban, bébiplüss kabátban és cipőben feszít.
 Ami mássá teszi a többi Márthához képest, az az, hogy a lenvászon anyagot 1 teljes napig áztattam fahéjjas teába, utánna félig megsütöttem majd gözölve vasaltam szárítottam. 
Antik hatású anyagot akartam, és sikerült is elérni, ráadásul finom tea illatú Mártha bőre  :))









2 megjegyzés:

  1. Tündibündi! Én is már alig várom a kislányom névnapját, hogy a gyönyörűséget odaadhassam neki. Ha én gyerek lennék, bújnék hozzá állandóan!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...