HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2010. április 20., kedd

DIM 06631- Native American - finished



Március vége óta a szekrényben pihen.. Nagyon szerettem hímezni, és alig 3 nap alatt elkészültem vele. Fura, mert a minta nem, csak a kihímzett kép adja vissza azt az időtlenséget ami ebből az arcból árad. Valahogy megbabonáz ahogy nézem. Bölcs és nyugodt arc. Fenséges. Valahogy úgy érzi az ember vigyáz rá a kép.
Sajnos a fényképezőgép és az akkus elemek is megadták magukat, így csak telefonnal sikerült fotóznom. Katasztrofális a minőség. Ha meggyógyul a gép hozok tisztességes képeket is.



Aki önnön magát nem szeretheti,
senkit sem szerethet
Aki szégyenli testét, szégyell
minden élő elevent
Aki piszkosnak tartja testét,
el van veszve
Aki a már születése előtti
adományokat nem tiszteli,
soha semmit nem fog tisztelni igazán

Nootka indián asszony

5 megjegyzés:

  1. Katha,a lányodról van már hír?

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik!
    (Nem értem miért írtad, hogy "nem vagyok közkedvelt" (vagy hasonló)????)
    Remélem a lányodról már kaptál híreket!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik!!Ahogy írtad, fenséges.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...