HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2010. február 23., kedd

Kreatív blogger díj


Kicsit elkéstem- megint.
Nagyon szépen köszönöm a díjjat Zseniliának , Laurának, Chatlennek !
Nem tudom kinek adhatnám tovább -hiszen már szinte mindenki megkapta :)
EZÉRT INNEN KÜLDÖM MINDENKINEK AKI KIMARADT!!
No a 7 dolog rólam:
1, Általános iskolában olyan szinten elállt a fülem, hogy az már gyalázat. Dumbó efekt :))
2, Szintén általános iskolában 6-dik osztálytól halálos szerelembe estem az orosztanárommal- mármint csak én :o)- ennek eredménye: orrvérzésig tanultam a nyelvet, és a mai napig imádom :)) Éljenek a Robi bácsik! :o)))
3, Több mint 10 évig foglalkoztam munkakutya kiképzéssel.
4, Van 2 egyedi tetoválásom ( nem látható helyeken) - az egyiket én terveztem.
5, 17 éves koromig apácának készültem. Komolyan hittem abban h hallottam az "elhívást".
6, Egyik vágyam, hogy szeretném a könyvesboltokban látni az irkáimat.
7, SÁRKÁNYOK FOREVER!!! :o))



Játékszabályok: 1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.2. A logót ki kell tennem a blogomba.3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.4. Írni kell magamról 7 dolgot.5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.6. Be kell linkelnem őket.7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...